Diamonds

Friday 22 June 2012

why me? why? why?

hello diamonds !


why all of my friends already receive their surat perlantikan? and kenapa aku still belom dapat. Tadi tengah hari aku tunggu abang posmen. Tunggu punya tunggu punya tunggu sampai naik lenguh kaki. 



* sekali dia lalu dengan bangganya ala2 macam nie la depan rumah aku.
 siap laju lagi tanpa toleh langsung kat rumah aku.
sentap betol hati aku dengan abang posmen hari nie. T-T sobss



Boleh di kata kan 3/4 dari kawankawan aku dah terima surat perlantikan plus surat medical check up. Tapi aku? surat apa pun tak de. Oh God, what have i done wrong? HAHA




* CLICK untuk tumbesaran
see ! wawa pun dah dapat surat. Alamat siap salah lagi. cer tengok kat aku highlight tu. Buat aku makin risau kenapa surat aku tak sampaisampai lagi..errrr... Oh God, please make it easy. 




*click untuk tumbesaran
see !  nie sal. Sal pun dah dapat surat. Siap dah nak pi medical check up lagi. Oh dengki nye mak kat kau nyahh. Mak tak dapat nak p check up check up lagi senin nie.. T_T sobssss





* click untuk tumbesaran
ini wan. Wan pun dah dapat. Siap dengan bangganya call aku lagi tengah hari tadi cakap dia tak faham dengan surat yang sampai nie. Aku lagi la tak faham wan pasaipa aku tak dapatdapat lagi surat aku. homaiii. Semakin stressss




LASTLY,

* click untuk tumbesaran
si JAYAPARAGESAN nie pun dah dapat ! apa pasai aku tak dapat dapat lagi ! tell me why! tell me why jaya dah dapat aku tak dapat lagi. Ini tidak adil sangat sangat. 




* click untuk tumbesaran

Dan aku cuma ada yang nie je. Tu pun aku print sendiri dekat web. Kesian kan? HAHA. 


-SEKIAN TERIMA KASIH-




No comments:

Post a Comment