Diamonds

Tuesday 19 June 2012

i meet her.

And at last we meet  walaupun sudah sekian lama plan. HAHA

 

Say hello to miraaa..

Babe, i rasa sangatsangat lega lepas jumpa you tadi. I rasa lapang lepas cerita dekat you semua yang jadi kat  i lately nie. Takde lagi yang terbuku or even terpendam dalam hati nie. Takde sape2 yang boleh i nak bercakap,bercerita,berkongsi semua masalah i kecuali you. Maybe sebab i have no kakak or adik kot. Sometime rasa bersyukur jugak sebab dapat kenal  you since kita praktikal sekali kat GH yg indah tu. *(matakeatastangandidada).  

Masa induksi hari tu bajet2 ingat nak bercerita laa pasal my problem but tak sempat pun. Its to busy dengan segala benda yang meletihkan tu. While i drive balik tadi ada jugak laa terfikir pasal yg you cakap "they all are just the same, nak main2 je"..  I rasa its the time i have to move on. No point still harapkan orang yang sikit pun tak endahkan kita. But, m i strong enough to follow this flow? errr. *speechless. Kalau la i boleh pusingkan balik masa .. kalau. But its okay, i will try my best to be strong. Thanks for those advice from you. Really appreciate it. Ada masa kita meet lagi. 





For mira - Thanks for being a good listener since practikal. I still can remember ur tear fall onto ur cheek when i tell you my bigbigbig problem that have happen to me a long time ago. Ingat tak? For me, youre just like someone who understands my past, believes in my future, and accepts me just the way i am. You tak pernah condemn i. Walaupun bukan 10 tahun kita kenal tapi i rasa macam you satusatu nya kawan yang i boleh share everything about. All i need is to be your friend forever. Thanks sister <3






No comments:

Post a Comment