Diamonds

Tuesday 3 July 2012

"Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"

*surat yang di nanti saban hari dah pun sampai

salam diamond,
hari ni macam quite tak best untuk aku. Kadang kadang tu apa yang kita mintak, apa yang kita nak bukan semua kita dapat. Mungkin semua yang tuhan letak tu ada baiknya. Mama pun pernah cakap, benda nie pun macam jodoh. Kat mana kita dapat tu lah jodoh kita. Aku sedih pun ada. Sebak pun ada. Sayu pun ada. 





PULAU PINANG. Ya Allah, kenapalah kat sini jugak aku dapat. Aku dah totally out of mood bila dapat tahu aku akan bekerja dalam negeri penang nie jugak. people around always ask, "kenapa you nak sangat KL".. and my answer is still i dont know. i dont have any idea kenapa i nak sangat keluar dari penang. i just feel sick stay around here! Aku cuma nak keluar dari penang. Meet some new people. Bekerja dengan orang baru. Tinggal di tempat baru. can anyone here just please understand what i mean here? Aku bukan pergi KL nak bersosial. Bila dah kerja ada komitment!  Aku tahu mybe ramai akan cakap, untung dapat PENANG. dapat stay dengan family. Jimat segala galanya. yes its true! No doubt! but thennn.. urgghhh !





  
aku tahu orang yang paling gembira dalam hal nie adalah kedua dua sayap kanan dan sayap kiri aku. Aku boleh bayangkan betapa bahagianya mereka bila dapat tahu aku akan still stay dengan mereka. :")
Aku pun taknak hancurkan hati kedua2 mereka. Ya Allah rasa malas nye nak bekerja bila ada perasaan2 macam nie dalam diri. Aku redha, aku pasrah. 



* backbone  :")
thanks for those katakata semangat.
i do appreciate it.



* smile baby smile  :")
sentap nye hati aku tak dapat cari calon suami orang KL. T_T sobsss



p/s : kepada siapa siapa yang berada di KL, yg nak tukar ke penang marilah kita bertukar suka sama suka. Rela tanpa paksa. :)

No comments:

Post a Comment