Diamonds

Wednesday 27 June 2012

saya murka !

pernah tak gambar korang kena curi oleh individu2 yang tak bertanggungjawab. Selalunya dalam fb kita dah terbiasa dengar dengan fake profile kan. curi gambar orang then buat profile baru. Tapi selalunya budak budak punya kerja la kan benda benda nie semua. tetapi pernah tak korang dengar pasal mencuri gambar (testimoni tentang sesuatu produk) orang untuk memperlakukan produk yang dia orang jual....

ohhhhh. saya telah menjadi mangsa dalam kes ini. Cerita nye macam nie. pagi tadi ade seorang kawan dalam friendlist pm aku then tnye adakah gambar dibawah nie gamba aku?


*memang betol la nie aku kan


so aku pun cakap la memang gambar aku nie. Lepas tu dia tanya ada satu profile nie guna pic aku untuk promote ACAI BERRY. erkk! bile pulak aku makan acai berry nie. Aku kurus pun sebab makan HERBALIFE. bukan acai,ahcai,cincai atau bohcai. grrr. memang aku sangat sangat murka la kan.

CLICK UNTUK TUMBESARAN
* wuuuu, have a look. Siap boleh mengutuk gambar sebelum aku lagi cakap 
"LELAKI SEKARANG BOLEH KE NAK TERIMA PEREMPUAN XXL"
amboi, sentap haty haku u olls....HAHA.
fineeeeeee !

so aku pun pergi profile tuan punya tu kan. Aku malas la letak letak gambar profile die untuk mengaibkan dia lag. (masih ade hati nurani ye u ollssss). Ade tulis plak number fon die. Aku dengan pantas la call die. Mula mula aku buat2 tanya pasal produk acai nie. Then aku tnye betol ke testimoni budak yang pakai baju kurung tu. Then dia dgn bangganya cakap betol la. bla bla bla. die cakap kononnye dealer die yg bagi. Means dealer die punye customer, Pastu aku pun ape lagi aku cakap la tu gambar aku dan aku tak pernah makan acai. then aku cakap la dari mana dapat number aku. Tibe die buatbuat ubah ayat pulak. Dia cakap gambar nie dapat dr dealer die yang bernama SYAFAWATY. so tak pe la aku mnta number si shafawaty nie. aku kol. dan SYAFAWATY pun berkata, " saya pun dpt gambar awak dari kawan saya"... rasa mcm nak mencarut je semua tak nak mengaku. Semua dapat dari kawan kawan kawan. 



Aku tak marah cuma aku cakap, jgn lah salah guna picture orang lain untuk mempromote produk sendiri. Sebab aku sendiri pun distributor herbalife. Semua customer aku dah query , samada aku mkn acai ke herbalife. So dah timbul salah faham kat sini. Sakit sangat hati bila jadi macam nie.



yellow is syafawaty!
blue is me !



yellow is owner page tadi
blue is me !


tapi still tak de yang call even message untuk minta maaf. Jadi saya masih belom padam wall post saya. Tak percaya ? tengok la !

TADAAAAAA

*CLICK UNTUK TUMBESARAN


P/S : sekali lagi aku ulang aku tidak menghalalkan kepada siapa2 yang mengambil gambar aku tanpa kebenaran aku dunia akhirat. THANKS :)


No comments:

Post a Comment